איך לזהות את האנרגיה של הגוף 

לגוף האנושי יש שדה אנרגיה ייחודי המסייע להגן על מידע חיוני לגוף. בתחום האנרגיה זה ידוע גם בשם הילה. זהו שדה אנרגיה המכיל שכבות שונות של אנרגיות המעניקות צורה לגוף שלנו. היכולת לחוש שדות אנרגיה עשויה להשתנות מאדם אחד למשנו. כמו ללמוד איך לצייר, כמה אנשים ילמדו מהר בעוד שייקח זמן לאחרים. הילר העובד עם האנרגיה בדרך כלל טוב מאוד בחישת ההילה של אנשים אחרים ואף יכול לזהות חוסר איזון על ידי הרגשת הפעימות. המודעים לכך יכולים בקלות לזהות פגיעה יופיע בהילה לפני שהיא מתבטאת פיזית.

כיצד נזהה את האנרגיה של הגוף

1. מצאו מקום נוח ושקט, שבו על כיסא ושימרו על גב ישר.
2. קח כמה נשימות עמוקות ודמיינו אנרגיה זורמת בכל הגוף.
3. הניחו את שתי כפות הידיים יחד ושפשפו אותם במהירות במשך 10 עד 15 שניות.
4. הפרידו את הידיים מ 5 עד 6 סנטימטרים ולהחזיק אותם שם. אתם יכולים להרגיש או לא להרגיש שום דבר ,אבל הרבה אנשים יבחינו כי ידיהם מרגישים כאילו הם נמצאים בקשר על ידי כוח, כמו משהו לא ברור-בין ידיהם.
5. אם אתם לא מרגישים כלום, חיזרו על שלב 1 עד 4, ואז הזיזו את הידיים מעט לכיוון או הרחק אחד מהשני
הערה: אתם באמת צריכים להירגע ולהתמקד על תחושות בקצות וכפות הידיים, זה מקל על חישת האנרגיה.

לאחר עשיית התרגיל הזה מס' פעמים, הצלחתם לחוש את האנרגיה על ידי חזרה על שלב 4 בלבד. זה היה קל יותר לחוש אנרגיה על ידי הזזת הידיים שלנו מעט לכיוון מרחק אחד מהשני. התחושה שחווינו הזכירה לנו איך מגנט דוחף ומושך אחד את האחר.
גילוי האנרגיה של הגוף שלנו היא אמנות משלה ועשויה להשתנות בהתאם להילה שלנו ההתפתחות הרוחנית שלנו והכישורים האישיים. כמו כל דבר שאנו עושים בחיים, צריך להיות פתוחים אליה ולתרגל ללא הרף לפני שנוכל להצליח.

קהילה

3 comments on “איך לזהות את האנרגיה של הגוף ”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סיגלית גוסטר

מי אני?

בראש ובראשונה אני אמא ל -5 בנות מדהימות!
ולא בכדי מציינת אני זאת, הם היו הסיבה, הגורם, המהות האמיתית של נשמתי כשהחלה בדרך של שינוי, אלמלא הן לא יכולתי להיות פה היום. ע"י בחירתן בי כאמא - הן אפשרו לי ללמוד ולהתפתח,לכאוב, להרגיש ולהשתנות.
Digital Workshop
Powered by Simply
envelope-omap-markerphonecopyrightwhatsappbubblecross

Pin It on Pinterest

Share This
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן