הוכחה לגלגול נשמות

הוכחה לגלגול נשמותפסיכיאטר מפורסם וסקפטי, אשר לא העלה בדעתו את האפשרות של גלגול נשמות, חווה חוויה יוצאת דופן עם אחת ממטופליו. הוא קרא לה קתרין (שם בדוי). דר' בריאן וייס ניסה לטפל בה על ידי טיפול פסיכוטרפי רגיל, אך קתרין לא הגיבה לטיפול. על מנת לגלות את מקור פחדיה וחרדותיה, ניסה לטפל בה באמצעות היפנוזה. בנוסף לכך שגילה כי עברה התעללות על ידי אביה בילדותה, גילה הדוקטור דברים נוספים. כאשר ביקש מקתרין לחזור עוד אחורה בזמן, קתרין החלה לתאר את עצמה כדמות קדומה מלפני אלפי שנים אשר עברה חוויה טראומטית של מוות בתביעה בזמן שתינוקה נקרע מזרועותיה. בתחילה חשב הדוקטור כי הסיפור דמיוני, אך מה שהפתיע אותו, זו העובדה כי הפחד של קתרין מחנק וטביעה נעלם לאחר שסיפרה את סיפורה הדמיוני כביכול. לאור היעילות של הטיפול, המשיך הדוקטור בשחזור גלגוליה בהם תיארה קתרין בצורה מפורטת את גלגוליה הקודמים, כאשר לבסוף השתחררה קתרין מכל חרדותיה ופחדיה.

וייס מצא עצמו בדילמה מקצועית. זה היה נראה כי כל מה שחשב להגיוני התהפך. איך יכלה לתאר בפרטי פרטים חיים מתקופה אחרת, שפה אחרת, עובדות שלא יכלה לדעת. לאחר התלבטויות וחיבוטי נפש החליט הדוקטור לפרסם את המקרה, עם מקרים נוספים של שחזורי גלגולים ופרסם מספר ספרים, בהם הוא מתאר את הסיפורים המרתקים של מטופליו.

אחד הסיפורים היותר מרגשים מתוך ספרו ("רק האהבה היא ממשית"), מספר את הסיפור של אליזבת' ופדרו. שני מטופלים של וייס אשר הגיעו לטיפול, כל אחד בנפרד, אך לא הצטלבו דרכיהם. שני צעירים מתוסכלים אשר לא הצליחו ליצור זוגיות ארוכת טווח ובריאה. תוך כדי הטיפול ראה וייס כי שניהם מתארים גלגולי חיים זהים, בהם הם נפגשו שוב ושוב בחיים קודמים. פעם אחת כאב ובתו, פעם אחת כבני זוג ופעמים נוספות בהם איכשהו חייהם היו קשורים אחד לשני. וייס הגיע למסקנה כי אלה הם נפשות תאומות. לאחר דילמה קשה אם להתערב בגורלם של שני האנשים הללו, החליט וייס להפגיש ביניהם, מתוך מחשבה כי רק על ידי חיבור שתי הנשמות הללו יוכלו שני הצעירים האומללים הללו להיות מאושרים. את הסוף של הסיפור לא נהרוס לכם, אך אתם יכולים לנחשו.

ישנם פחדים וחרדות של אדם אשר אף טיפול לא יוכל לפתור, מאחר ומקורותיו אינם בחיים האלה, אלא בגלגוליו הקודמים של אדם. פוביות אלה קשורות הרבה פעמים לצורה שבה האדם הלך לעולמו בגלגוליו הקודמים. אם למשל אדם נשרף, יפתח פוביות מאש, אם טבע ממים, אם הוצא להורג לפני המון לועג, יפתח פוביית קהל וכדומה.

אמנם לסקפטים שבינינו עדיין קשה להאמין, אך כיום ישנן מחקרים גנטיים חדשים אשר מעידים על זיכרון.
הכי חשוב שלאחר תהליך אחד משתפרת איכות חייו של האדם בצורה ניכרת לעיתים כליל ..אז מה זה משנה איך נקרא לזה?!

קהילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סיגלית גוסטר

מי אני?

בראש ובראשונה אני אמא ל -5 בנות מדהימות!
ולא בכדי מציינת אני זאת, הם היו הסיבה, הגורם, המהות האמיתית של נשמתי כשהחלה בדרך של שינוי, אלמלא הן לא יכולתי להיות פה היום. ע"י בחירתן בי כאמא - הן אפשרו לי ללמוד ולהתפתח,לכאוב, להרגיש ולהשתנות.
Digital Workshop
Powered by Simply
envelope-omap-markerphonecopyrightwhatsappbubblecross

Pin It on Pinterest

Share This
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן