מחשבה יוצרת מציאות - הוכחה מדעית

מחשבה יוצרת מציאות - הוכחה מדעית
האם באמת מה שאנחנו חושבים משפיע על הגוף ועל העולם? האם יש תקשורת באמצעות תדרים? טלפתיה? האם תפילה באמת עוזרת? האם אפשר להשפיע על מזג האוויר? ריפוי עצמי?

כל השאלות האלה היו עד היום בגדר תעלומה, עניין של אמונה. כעת מחקר גנטי חדש הוכיח שזה אפשרי ומסתר שזה בגנים שלנו.

עד היום המדע חשב שבני אדם מנצלים רק 10% מהגנים שלנו ו90% הנותרים קיבלו את השם - זבל דנ"א (junk DNA). קבוצת מדענים רוסים החליטה לחקור את השארית דנ"א, מתוך מחשבה כי הטבע חכם דיו והיקום אינו מתכנן דברים מיותרים. והם גילו תגליות מהפכניות ומרתקות, הם בעצם הוכיחו את מה שאנשים רוחניים לאורך כל ההיסטוריה כבר ידעו.

הם מצאו שהדנ"א שלנו עוקב אחר אותם חוקי תחביר וסמנטיקה כמו כל השפות האנושיות. במילים אחרות כאשר אנחנו מדברים אנחנו בעצם מתקשרים עם המידע הגנטי שלנו. מתוך כך אנחנו יכולים באמצעות שפה להשפיע על המידע הגנטי ולשנותו. גם את העובדה הזו הוכיחו החוקרים.

החוקרים גם מצאו הוכחה להיפר תקשורת, במילים אחרות טלפתיה או תקשורת באמצעות תדרים. הם מצאו שתדרים גם משפיעים על הדנ"א וכי אדם יכול לפתח יכולת מודעת להשפיע על הדנ"א שלו. מה שזה אומר בעצם, זה שאנחנו יכולים להשפיע על הגוף שלנו, לרפא את עצמינו ואחרים ולהשפיע על החיים שלנו ואיכותם. ואפילו יותר מזה, קבוצה של אנשים יכולים באמצעות היפר תקשורת ליצור תודעה קבוצתית. תודעה כזאת תוכל להשפיע על מזג האוויר על התנהלות בעולם ואפילו להכריע כף במצבי מלחמה לשלום.

קהילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סיגלית גוסטר

מי אני?

בראש ובראשונה אני אמא ל -5 בנות מדהימות!
ולא בכדי מציינת אני זאת, הם היו הסיבה, הגורם, המהות האמיתית של נשמתי כשהחלה בדרך של שינוי, אלמלא הן לא יכולתי להיות פה היום. ע"י בחירתן בי כאמא - הן אפשרו לי ללמוד ולהתפתח,לכאוב, להרגיש ולהשתנות.
Digital Workshop
Powered by Simply
envelope-omap-markerphonecopyrightwhatsappbubblecross

Pin It on Pinterest

Share This
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן