שחזור גלגולים

שחזור גלגולים

גלגול נשמות אינו תיאוריה אמונה או יציר פסיכולוגי כי אם מדע מדויק של שילוב תודעה וחומר,עקרון עצמי מודע שלא תלוי בגוף הפיסי שעוטף אותנו.תחושת דזה וו' –היינו פה פעם,מדוע נפגשנו עם אדם זה או אחר ולחילופין מדוע עם אדם מסוים זה החיבור הוא מיידי ומרגש?
חיים אלה הם רק תקופה אחת מיני רבות שחיינו בעבר ונחיה בעתיד.

מהו מקור גלגול הנשמות?

ישנם אזכורים רבים אודות גלגול נשמות בהיסטוריה העולמית : מהיהדות-הזוהר והקבלה,הנצרות, האיסלם ,ההודים,סופים האינדיאנים וכו'..כולם שוזרים חוטים דקים של גלגול נשמות הנשזרים במארז חיינו.
היום הודות לרופאים בעלי שם בתחום הפסיכיאטריה :דר' בריאן וייס ודר' מייקל ניוטון שהביאו לנו שיטת טיפול המבוססת על מחקר רב ומאות טיפולים המתעדים שיטה המביאה תוצאות מיידיות ומטפלת במקור הבעיה –שלרוב סמויה מן העין בחיים מגלגול אחר לתוצאות כאן ועכשיו בחיים אלה.

מהו שחזור גלגולים?

שיטת טיפול הנעשית באמצעות דמיון מודרך ,המטופל נכנס לתהליך מדיטטיבי שבו שנינו משתתפים,אני רואה את מה שהוא רואה ויחד אנו משחזרים את הגלגול משנים ומתקנים אותו.הוכח שניתן "לחרוט" מציאות חדשה במוח והמוח מקבלה כמציאות בר קיימא של ממש,מדעי לחלוטין.
החוויה היא רגשית,פיזית אנרגטית ועוצמתית .

למי מתאים התהליך?

לכל אדם המבקש לשחרר את עצמו מדפוסים החוזרים ונשנים בחייו ,מ "תקיעות" בה הוא דורך זמן מה.
כל אדם מבקש להעצים את חייו בתובנות,בכלים שיאפשרו לו להתפתח ולהתקדם בחיים אלה.
בעיות במערכות יחסים:זוגיות,הורים וילדים. חרדות מסוגים שונים: פחד ממים,מחדר סגור ופחד מהצלחה. קשיי פרנסה,קשיי חברה עד כדי תלישות מהמציאות חוסר חיבור לחיים העכשוויים.

האם נדרשים מס' טיפולים?

לרוב טיפול אחד ממוקד עונה לנו על הבעיה -חשוב לזהות את המקור הראשוני המסתתר ולשאול את השאלה המדויקת ביותר וזה מספיק.לעיתים מבקש האדם לברר עוד דפוסים בחייו ואז קובע פגישות נוספות.

זה מפחיד ,בשביל מה לחוות זאת?

לא ניתן לטפל בבעיה אם לא מזהים אותה,רק על ידי התבוננות וראיית הבעיה- הבנת השלכותיה –תיקונה יתאפשר לאדם לשחרר את עצמו ווחסימתו מהמצב הנתון,אין כלי טוב יותר מהרגש- התפתחות האדם עוברת דרך הרגש אחר כך באה המחשבה והשכל.

האם כל אדם יכול לחוות זאת ?זה תמיד עובד?

באופן כללי כן.זה תלוי באדם בבשלות שלו להיפתח ולהשתנות לקחת אחריות על חייו.החיים כמו בית ספר וכל אדם נמצא בכיתה אחרת.רק שמבחינה קארמתית יש להם עוד ללמוד ועוד חוויות לעבור עד שיהיו מוכנים.

כמו שקרה גם לי :

"מתה" מפחד מנחשים,למה?

הגעתי לערב הדגמה בשחזור גלגולים ,מתוך 15 איש עליתי בהגרלה ושאלתי שאלה ארצית לחלוטין:

מהיכן הפחד העצום מנחשים ?

בתהליך דמיון מודרך ראיתי את עצמי מיילדת ,רווקה מבוגרת חסרת ילדים שאנשי הכפר זרקו אותה לבור נחשים כי היא הרגה את הילדים שהיא יילדה.הנחשים הכישו אותי וחוויתי את החוויה כאילו כאן ועכשיו .בכיתי וצעקתי מהעוצמה הרגשית שהתלוותה לתהליך-אך זו הייתה החוויה ששינתה את חיי!

הבנתי את השיעורים אותם נתבקשתי ללמוד בחיים אלה:

ביתי נפטרה ממות בעריסה ,בנותיי נלקחו ממני וכל זה בכדי שארגיש מה הרגישו אימהות אחרות.
הכל התחבר לי והיה לי קל לקבל את מה שקרה לי,והמדהים הוא שבנותיי שבו אליי לאחר זמן מה.

דוגמא נוספת:

אדם בן 36 איש עסקים סובל מחרדות ופחדים בלתי מוסברים שהלכו והחמירו ב 6 השנים האחרונות.
בשחזור שנעשה ראה את עצמו מיילד את אשתו היא לא שרדה את הלידה וגם התינוק ,הוא נאלץ לקבור את שניהם והתאבד בטביעה.
בחיים האלה כאן לפני 6 שנים אשתו עברה הפלה בבית והוא היה עד לחוויה ש "העירה "את החוויה הזהה והפחד לאבד משהו יקר ואהוב הפך להיות חזק מכל.
יומיים לאחר התהליך בו תיקנו גלגול זה האדם נולד מחדש כלא היה דבר,החרדות נעלמו והשמחה שבה לחייו.

לפרטים על קורס שחזור גלולים לחצו כאן

סיגלית

קהילה

One comment on “שחזור גלגולים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סיגלית גוסטר

מי אני?

בראש ובראשונה אני אמא ל -5 בנות מדהימות!
ולא בכדי מציינת אני זאת, הם היו הסיבה, הגורם, המהות האמיתית של נשמתי כשהחלה בדרך של שינוי, אלמלא הן לא יכולתי להיות פה היום. ע"י בחירתן בי כאמא - הן אפשרו לי ללמוד ולהתפתח,לכאוב, להרגיש ולהשתנות.
Digital Workshop
Powered by Simply
envelope-omap-markerphonecopyrightwhatsappbubblecross

Pin It on Pinterest

Share This
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן