המחקר מצא שכאב גוף עולה בקנה אחד עם כאב רוחני ורגשי

החיים נעשים קשים לפעמים, ואתה מתחיל להרגיש שאתה על רכבת הרים רגשית לאחר זמן מה. אבל האם ידעת כי אלה הם : רגשות לכודים שיכולים לגרום לירידה בבריאות הגופנית שלך?
ד"ר סוזן בבל, פסיכולוגית המתמחה בדיכאון שנגרם מטראומה, כתבה בפסיכולוגיה היום: " מחקרים הראו כי כאב כרוני עלול להיגרם לא רק על ידי פגיעה פיזית, אלא גם על ידי מתח ובעיות רגשיות."

ניתן לפתח סימפטומים פסיכוסומטיים או סימפטומים הקשורים ללחץ בגלל בעיות רגשיות לא פתורות.
"לעתים קרובות, פונקציות כאב פיסיות באות להזהיר את האדם שיש עדיין עבודה רגשית לעשות, וזה יכול להיות סימן לטראומה בלתי פתורה במערכת העצבים" היא המשיכה.
אז למה הכאבים השונים שאתם חווים מתכוונים?

כאב הראש, כמו כאבי ראש ומיגרנות, יכול להיות מופעל על ידי הלחצים של החיים היום יום. הקפידו לקחת פסק זמן כל יום כדי להירגע, זה מקל על המתח.

מרגישים כאב בצוואר? כאב הצוואר שלך הוא אינדיקציה לכך שאתה עשוי להיתקל בבעיות סליחה עם אחרים, או אפילו עם עצמך. אם אתה מרגיש כאבי צוואר, שקול את הדברים שאתה אוהב בעצמך ובאחרים. עבוד במודע עם סליחה.

כאב בכתפיים עשוי להצביע על כך שאתה נושא נטל רגשי אמיתי. זה מקור האמרה "נושא בנטל הבעיה". יש לשים דגש על שינוי המצב ,לחפש פתרון לבעיה הפרואקטיבית ולחלק את הנטל בין האנשים בחייך.

אם אתה מרגיש כאב בגב העליון שלך, אתה כנראה מתמודד עם חוסר תמיכה רגשית. ייתכן שאתה מרגיש לא אהוב או שאתה יכול אפילו להשיב אהבה בחזרה.

כאבי גב תחתון עשויים לומר שאתה דואג יותר מדי לכסף או שאתה חסר תמיכה כלכלית. זה יכול להיות זמן טוב לבקש העלאה או לתכנן פיננסית אחרת את צעדיך בכדי לכלכל את הוצאותיך קצת יותר טוב.

כאב המרפקים בא לומר שיש שינויים בחייכם ואתם מתנגדים להם . אם המרפק שלך מרגיש נוקשה, זה כנראה אומר שאתה נוקשה מדי בחייך. אולי הגיע הזמן לחשוב על ביצוע פשרות ולטלטל את העניינים קצת. לכל הפחות, ללכת עם הזרם.

אם אתה חש כאב בידיים שלך, אתה צריך להושיט יד לאחרים ולהתחבר. אם אתה מרגיש כאב ביד, זה כנראה אומר שאתה לא מושיט מספיק את היד ברמה הפיזית וברמה הרגשית. נסה לקבל חברים חדשים ,לך לאכול ארוחת צהריים עם חבר'ה ... צור חיבור.

אם אתה מפחד מרגש, הוא עשוי להתבטא בכאב בירכיים. דלקת בירכיים יכולה להיות סימן לכך שאתה עמיד גם לשינויים ועובר אותם . היא עשויה גם להראות זהירות לקראת קבלת החלטות. אם אתה חושב על כמה רעיונות גדולים, הגיע הזמן לקבל החלטה.

כאב ברך יכול להיות הרבה דברים שונים, אבל זה יכול להיות סימן של אגו גדול. אתה עשוי לחשוב כי אתה קצת יותר מדי מדהים. לעניות עצמך. תבלה זמן בהתנדבות לאחרים. תזכור שאתה בן תמותה. אתה פשוט אדם.

כאב שמופעל ככל הנראה על ידי מתח רגשי מסוג כלשהו. מתח יכול גם להיות הגורם, קנאה עלולה לגרום לכאבים. ייתכן שהגיע הזמן להרפות ממשהו גדול.

כאב בקרסוליים שלך עשוי להיות סימן לכך שאתה מונע מעצמך הנאה. אולי זה אומר שהגיע הזמן לפנק את עצמך קצת יותר. לתבל את חיי האהבה שלך.

כאשר אתה מדוכא, אתה עלול להרגיש קצת כאבים ברגל. רגש שלילי מדי יכול להתבטא ברגל שלא תרגיש כל כך טוב. חפש את ההנאות הקטנות בחיים. מצא חיית מחמד חדשה או תחביב חדש. חפש את השמחה בחייך.

 

בהצלחה

קהילה

2 comments on “המחקר מצא שכאב גוף עולה בקנה אחד עם כאב רוחני ורגשי”

  1. לפגוש אותך, לשמוע, לקרוא כל מילה שלך מטעינה אותי באנרגיה של יעוד ותקווה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סיגלית גוסטר

מי אני?

בראש ובראשונה אני אמא ל -5 בנות מדהימות!
ולא בכדי מציינת אני זאת, הם היו הסיבה, הגורם, המהות האמיתית של נשמתי כשהחלה בדרך של שינוי, אלמלא הן לא יכולתי להיות פה היום. ע"י בחירתן בי כאמא - הן אפשרו לי ללמוד ולהתפתח,לכאוב, להרגיש ולהשתנות.
Digital Workshop
Powered by Simply
envelope-omap-markerphonecopyrightwhatsappbubblecross

Pin It on Pinterest

Share This
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן >