מהי ארומתרפיה?

ארומתרפיה היא שיטת טיפול הוליסטית, מרתקת, שמתבצעת תוך שימוש בשמנים אתריים המופקים מהצומח. השמן האתרי מופק בתהליך זיקוק מיוחד על מנת ל"חלץ" מהצמח את אותם מרכיבים המגנים על הצמח ועוזרים להשרדותו בתנאי הטבע המשתנים. בשמן אתרי טיפוסי יש מעל 100 חומרים כימיים טבעיים שלכל אחד מהם תכונות אחרות המסייעות לנו בריפוי. השמן מרוכז מאוד ומצוי בבלוטות ההפרשה, בעלים בפרחים, בזרעים ובשורשים.

השמנים האתריים בשימושו של האדם ידועים כבר מעל 5000 שנים בכל התרבויות העתיקות בהן הם שימשו לצרכי טיהור, חניטה, יופי ובישום.
הארומתרפיה קיבלה תנופה גדולה במאה האחרונה והיא בשימוש במגוון תחומים: רפואה, חקלאות, קוסמטיקה ועוד.

במזרח הרחוק רוב התרופות לבעיות שכיחות כגון: מחלות חורף, כאבי ראש, שרירים, מפרקים ומערכת העיכול הן טבעיות ומתבססות על הארומתרפיה.
בעולם המערבי ובעיקר בארצות הברית ישנה התעוררות גדולה בכל השוק לשימוש, מחקר ופיתוח בכל הנוגע לשמנים אתריים שנמצאו יעילים גם במניעה וגם בטיפול במחלות רבות.

בשל מבנהו המולקולרי והנדיף של השמן האתרי הוא חודר לגופינו הן דרך העור והן דרך מערכת הנשימה (בהרחה) ומגיע במהירות למחזור הדם והלימפה.
הארומתרפיה היא שיטת טיפול הוליסטית היות והיא מטפלת לא רק בתוצאה - "הכאב" אלא גם במצב הרגשי נפשי. לשמנים אתריים מסוימים (לדוגמא: ברגמוט) יכולות מוכחות בהרגעה, הורדת חרדה ונוגדי דכאון.
גם בעולם הקוסמטיקה המודרנית נעשה שימוש רב בשמנים אתריים בשל יעילותן כנוגדי חמצון, בשיקום רקמות, טיפול בפצעים, אקנה וכדו.

אזהרה: בשל ריכוזם הגבוה לא יתבצע שימוש ישיר של שמן אתרי על הגוף או בבליעה, בכל מקרה של שימוש, השמן האתרי ידולל בשמנים צמחיים לפחות ביחס של 1:20. לא מומלץ לשימוש ללא הכשרה והנחייה מפורטת.

אין בכל האמור לעיל המלצה לבטל או להפסיק התייעצות או טיפול אצל הרופא המטפל.

למי זה מתאים?

מצבים רפואיים המטופלים בארומתרפיה

מחלות חורף, סינוסיטיס ומערכת הנשימה

חיזוק המערכת החיסונית (מומלץ בעיסוי לימפטי)

האצת ריפוי בפצעים וצלקות

עיסוי לשיקום העור

בחמאת שיאה ארגן ועוד + ויטמינים

סובלים מסינוסיטיס?

טיפול טבעי בעזרת סינרגיה של שמנים אתריים טהורים באיזורי הסינוסים מבטיח תוצאות מפתיעות.
להזמנת טיפול ורכישת תכשירים בהתאמה אישית
Digital Workshop