הילינג ב-שחזור גלגולים

רוצה לשמוע עוד?

צרו קשר

מהו שחזור גלגולים?

טיפול פרטני ייחודי המשלב בין הקבלה היהודית לריפוי הגוף והנשמה. הבנת התנהגויות ודפוסים המהווים מחסום בחיינו. שחרורם וקידום האדם. הטיפול מתקיים כפגישה אחת רצופה בין שעתיים לשלוש או מחולקת למס' פגישות בהתאם לרצון המטופל.

שיטת טיפול המבוססת על מחקר רב ומאות טיפולים המתעדים שיטה המביאה תוצאות מידיות ומטפלת במקור הבעיה –שלרוב סמויה מן העין בחיים מגלגול אחר משפרת אותה לתוצאות כאן ועכשיו בחיים אלה.

שיטת טיפול?

שיטת טיפול הנעשית באמצעות דמיון מודרך ,המטופל נכנס לתהליך מדיטטיבי שבו שנינו משתתפים, אני רואה את מה שהוא רואה ויחד אנו משחזרים את הגלגול משנים ומתקנים אותו. הוכח שניתן "לחרוט" מציאות חדשה במוח והמוח מקבלה כמציאות בר קיימא של ממש, מדעי לחלוטין.

החוויה היא רגשית, פיזית אנרגטית ועוצמתית .ואת התוצאות ניתן לחוש כמעט מיד.

למי מתאים התהליך?

  • לכל אדם המבקש לשחרר את עצמו מדפוסים החוזרים ונשנים בחייו ,מ "תקיעות" בה הוא דורך זמן מה.
  • כל אדם מבקש להעצים את חייו בתובנות, בכלים שיאפשרו לו להתפתח ולהתקדם בחיים אלה.
  • בעיות במערכות יחסים: זוגיות ,הורים וילדים. חרדות מסוגים שונים: פחד ממים, מחדר סגור ופחד מהצלחה. קשיי פרנסה, קשיי חברה עד כדי תלישות מהמציאות חוסר חיבור לחיים העכשוויים.

האם נדרשים מס' טיפולים?

לרוב טיפול אחד ממוקד עונה לנו על הבעיה -חשוב לזהות את המקור הראשוני המסתתר ולשאול את השאלה המדויקת ביותר וזה מספיק. לעיתים מבקש האדם לברר עוד דפוסים בחייו ואז קובע פגישות נוספות.

זה מפחיד ,בשביל מה לחוות זאת?

לא ניתן לטפל בבעיה אם לא מזהים אותה, רק על ידי התבוננות וראיית הבעיה- הבנת השלכותיה –תיקונה יתאפשר לאדם לשחרר את עצמו וחסימתו מהמצב הנתון, אין כלי טוב יותר מהרגש- התפתחות האדם עוברת דרך הרגש אחר כך באה המחשבה והשכל.

שחזור גלגולים – במה זה כרוך?

חשוב לומר שהתהליך של שחזור גלגולים הינו לקיחת אחריות של האדם על חייו ומעצם העובדה שהוא משחרר את המטופל מטראומות עבר, חוויות קשות, מכאובים רגשיים ועוד הוא טומן בתוכו גם תגובות ארוכות טווח. תגובות אמנם שלא קשות מנשוא אבל תגובות אשר נגזרות באופן ישיר מן הטיפול ומעצם ההבראה של הנשמה עצמה. על תגובות אלו נמנות: חולשה פיזית, עודף מרץ, כאבי ראש, כאבי גוף שונים, בעיות עיכול, חיפוש אחר תובנות ומסקנות אישיות ועוד.

תהליך מעט ארוך כ5- שעות אך מאפשר הבנה ,שחרור והכוונה של תצריף החיים שלנו.
חוויה אישית ורוחנית ביותר המחברת אותנו אל שורש מהותנו .לדעת מהו הייעוד שלנו?מהו התיקון העיקרי הנדרש בשורש נשמתנו בגלגול זה- בחיים אלה?
משלב רפואה קבלית לחיזוק המימד הפיזי בו שוהה הנשמה .

למי מתאים?

לכל אדם המבקש לשפר את איכות חייו ולהכניס לתוכם שמחה קבלה ואושר.
חרדות, דכאונות, תקיעויות בחיים האישיים והמקצועיים ,מערכות יחסים מורכבות וקשות ,מערכות הזקוקות לחיזוק והכוונה .
לכל אדם המפחד משינוי ,כישלון או הצלחה.

חוויה מרגשת ומעצימה לעיתים מביאה עמה מפגשים עם נשמות שחלפו מן העולם ומבקשות להעביר מסרים.

טיפולים נוספים

פסיכותרפיה קארמתית

איחוד כל רבדי התודעה- הגוף והנשמה של הווייתנו מעניקה הזדמנות לריפוי ושלימות בחיינו. על פי הקבלה ישנם חמישה רבדים לנשמה המצויים בתוך ומחוץ לגוף הפיזי . נשמה גרעין אור שהינו חלק מאנרגיית האם - השכינה כלי פעיל המחובר למקור- לבריאה ונמצא בכל יצור המבטא את האלוהות , תודעה , נוכחות וניצוץ אלוה ממעל ובאדם נזר […]

ערבי רווקות ערבי חברה

אם אתם מתחתנים...מבקשים ערב מיוחד וחוויתי משולבים בו סיפורים מן החיים , הפעלה , קלפי מסרים ,מדיטציה ומסרים אישיים הכול בהתאם לצרכים האישיים.

סדנאות וימי עיון

כל נושא בפרופיל  הינו בסיס של יום עיון חוויתי   הרצאה סדנא עד 40 איש. העצמה אישית כל אחד בנפרד ועבודה בקבוצות.

פאנג שווי

פאנג שווי היא שיטה סינית עתיקה המאפשרת לסדר ולארגן את הבית בצורה התומכת ומשתלבת עם הטבע והיסודות הקיים בו לייצור סינכרוניזציה בין היקום לאדם ולסביבה. לאפשר תמיכה והעצמה מרבית לשוכני הבית ומימוש מלא הפוטנציאל בכל תחומי החיים. בריאות, משפחה, קריירה , התפתחות אישית רוחנית ,זוגיות ושפע. כיצד נכניס לחיינו אלמנטים ממגנטים ומעצימים את תחומי חיינו […]

טיהור בית

אנו משקיעים רבות בטיפוח הבית שלנו ,כלים נאים ,מנקים ,מסדרים ולא פעם חשים עומס כלשהו בבית, תחושה של אי נוחות ,תחושה של כבדות שמשהו תקוע לא זורם ..,חסר חיים .לא פעם האנרגיות הסובבות אותנו נכנסות אלינו הביתה מבחוץ אם על ידינו ובעיקר על ידי אנשים זרים. בכדי לאפשר זרימה תקינה ,מלאת חיות ,נינוחה ומפרה  אנו […]

עין הרע

משכבר הימים ישנה מודעות לאנרגיה שלילית הנכנסת לחיינו לא תמיד אנו מזהים את מקורה ולרוב רק דרך אירועי החיים החוזרים ונשנים בצורה שלילית או פוגעת אנו מגלים שיש פגיעה בנו. תהליך המזהה את "מקור הפגיעה" ,נסיר אותה ננקה ונאפשר התחדשות אנרגטית בגוף ובנשמה. עין הרע - מאחר וגופינו הינו שדה אנרגיה אלקטרומגנטי הוא קולט ופולט ..נמצאים […]

לכל הטיפולים
סיגלית גוסטר

מי אני?

בראש ובראשונה אני אמא ל -5 בנות מדהימות!
ולא בכדי מציינת אני זאת, הם היו הסיבה, הגורם, המהות האמיתית של נשמתי כשהחלה בדרך של שינוי, אלמלא הן לא יכולתי להיות פה היום. ע"י בחירתן בי כאמא - הן אפשרו לי ללמוד ולהתפתח,לכאוב, להרגיש ולהשתנות.
Digital Workshop
Powered by Simply
envelope-omap-markerphonecopyrightwhatsappbubblecross

Pin It on Pinterest

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן