הקשר בין מים לגוף האדם

הקשר בין מים לגוף האדם

"הכלים" הרוחניים בעולם הפיזי הם אור ומים שניהם מזככים ,ומטהרים, מעצימים ומטעינים את הגוף והנשמה. החיבור המשותף בניהם הינו משלים.
המים הינם תרכובת כימית המהווה בסיס לכל צורות החיים המוכרות כולל האדם.
האור הוא חומר ואנרגיה .
המים הם חומר ואנרגיה.
קולטים ופולטים –כגוף הפיזי מהווים מכנה משותף לעיקר קיום החיים בגוף הפיזי והמים. מאחר והמים משתנים, והאוויר הוא רוח הנשימה כך האדם הוא שילוב של הללו בגוף חומר.
המים מהווים את רוב המסה של רוב היצורים החיים וכן 70 % מהם מרכיבים את כדוהא .כמו כל צורות החיים גם האדם ניזון לצורך קיום פיזי ,קיומי .
לאיכות המים יש השפעה ישירה על איכות חיינו ,המים מסתגלים בקלות לכל סביבה ,לא רק בצורה הפיזית גם המולקולרית .מים מגיבים לתנאים שונים ,לכל מחשבה יש רטט , תדר ואנרגיה .
אז אם המים משתנים משנים את צורתם ,סופגים את אנרגיית הסביבה כך גם גוף האדם סופג לתוכו את הנוזלים – תדרים לתוכו.
על כן יש ביכולתנו להשפיע על מציאות עבורנו ועבור היקום כי המים קולטים וסופגים תדרים – רגשות שלנו ומשפיעים עלינו. כעס ,שמחה, אהבה ,צחוק ואושר הם חלק קטן מתדרים שעוברים נקלטים נספגים באדם ומפרים את הסיבה בתחושות זהות. לא בכדי משתמשים באור ובמים לטהר ולהעצים .

קהילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סיגלית גוסטר

מי אני?

בראש ובראשונה אני אמא ל -5 בנות מדהימות!
ולא בכדי מציינת אני זאת, הם היו הסיבה, הגורם, המהות האמיתית של נשמתי כשהחלה בדרך של שינוי, אלמלא הן לא יכולתי להיות פה היום. ע"י בחירתן בי כאמא - הן אפשרו לי ללמוד ולהתפתח,לכאוב, להרגיש ולהשתנות.
Digital Workshop
Powered by Simply
envelope-omap-markerphonecopyrightwhatsappbubblecross

Pin It on Pinterest

Share This
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן