פתיחת שער הלב

החיבור אל הלב מגיע בכל מיני דרכים, צבעים, אלמנטים, סמלים וכולם מבקשים לשקף מהות אחת. מבלי לחוות את הלב הנשמה לא יכולה להתפתח, הגוף לא מרגיש חיבור למציאות ולסביבה והתודעה מבקשתמאיתנו להתרחב. היגאומטריה המקודשת היא תבנית הבריאה, מסמלת את החוכמה שמעבר, טקס הקקאו פותח את הלב בפן הפיזי והלידה הרוחנית מאפשרת להיזכר בייחודיות שלנו.

תבנית החיים: גיאומטריה מקודשת

קצב הוא חלק מההוויה הפיזית בה לזמן ולמרחב יש משמעות. כדי שפרי יבשיל נדרש זמן. כדי שילד ייולד נדרשים תשעה חודשי הריון. החיים הפיזיים על פני אימא אדמה שזורים בזמן ובקצב.
ההתבוננות בטבע החלה מימי אברהם אבינו שכתב את ספר היצירה ,את כוהני הדת של תרבויות שונות בעולם להכרת המקצבים הקבועים החוזרים על עצמם: שעות, חודשים, שנים, עונות השנה. היבט נוסף למקצבי החיים על פני אימא אדמה בא לידי ביטוי בגיאומטריה המקודשת. זהו תרגום של המקצבים השונים סביבנו לצורות במרחב.
הסמל הידוע ביותר שנמצא באתרים שונים בעולם והקשור ליסוד הגאומטרייה המקודשת ומלאכת הבריאה נקרא "פרח החיים" ,בו נמצאת כל צורה גיאומטרית אפשרית וידועה.
מתוך "פרח החיים", על ידי הזזת "וורטק" מסוימת, נקבל 13 עיגולים וצורה הנקראת "פרי החיים", אם נחבר את "פרי החיים", "ביצת החיים" וה"טאורוס" נקבל יחד את שלושת הצורות המהוות בריאת כל הקיים. חיבור 3 צורות אלו בקווים ישרים ממרכז כל עיגול לאחר, יוצר את "קוביית מטטרון ", היא צורת הקיום הבסיסית של היקום.
כמו מתמטיקה – מדע החכמה משקף חוקי טבע קבועים נכונים תמיד, מעבר לזמן או לחיי אדם, זה או אחר.כל סיפרה או מספר נושאים תדר מסוים, כך גם הסמלים הגרפיים והצורות הגיאומטריות נושאות מסרים ומשמעויות עמוקות.הטבע = אלהים = 86. אנו עוברים לידה מחודשת
צורות גיאומטריות בסיסיות קשורות ונובעות אחת מהשנייה, יש להן נקודות מגע וקוים משותפים . כל שנברא – אותיות ומספרים …אלו הכוחות הברואים וכל השאר (הריבוי) הוא תוצאה של צירופים.
כך לכל אדם שם אנרגטי ייחודי לו על פיו מזהים את נשמתו בעולמות העליונים. חותם מיוחד שלו . וצורה גיאומטרית ייחודית לו כמו טביעת אצבע.

בין הסמלים שנחשבים כחלק מהגיאומטריה המקודשת ניתן למצוא גם את הפירמידה, המשושה, מגן דויד, המרכבה, חותם שלמה (פנטגרם), קוביית מטטרון, זרע החייםפרח החיים, עץ החיים, שרי ינטרה, סמל היין והיאנג, הטורוס ועוד .נעבור חניכה עם סמל גיאומטרי ותדר ייחודי לכל נשמה.

, נשחרר קליפות שאינם משרתות אותנו , ונחנוך את הכהן הפנימי שבתוכנו .

את הטקס תלווה  מיכל מונקה .מעצבת ומרפאה דרך אופנה וסמלים מקודשים.

  להתעורר אל החיים –טקס קקאו ונשימה מודעת

טקס המשלב מוזיקה מדהימה ,מדיסינת הקקאו והנחייה לתקשורת , חיבור ממיס את הלב.

הכוונה ליצור תדר של רחם , בית ואהבה בצורה הטבעית שאנו מבקשים לעצמנו.

על הקקאו: פרי הקקאו נחשב ונחשק בעולם משחר הימים והוא נקרא : "מזון האלים" , "פרי האהבה " , "הפלא השמיני"  ועוד... 

השימוש בקקאו ( אורגני ולא מעובד בתוספת תבלינים מיוחדים ומבושל בצורה מיוחדת) נעשה על ידי שאמנים וכוהני דת בטקסים מיוחדים שמטרתם היא ריפוי והתחברות אל ממלכת הרוח והתודעה הגבוהה.

הקקאו נחשב לסופרפוד  ולמדיסינה  ומכיל מעל 1200 תרכובות כימיות כגון: סרוטנין, דופמין, טריפטופן ועוד..

בקקאו אין שום דבר פסיכדלי  אדרבא המקור הינו טבעי ושתייתו מאפשרת לכל אדם למצוא את הדרך אל המקומות החסומים והפגועים בתוכו, פתיחת הלב והחייאת השמחה לתקשורת טובה יותר עם עצמנו ועם הסביבה , לחבור לאור, ולהתחבר לאהבה.

  • נשימה מודעת

נשימה מעגלית היא נשימה מודעת בה נשמר הרצף בין קצה השאיפה וקצה הנשימה. ההימנעות מהפסקות יוצרות "עיגול" ו"רצף" של הנשימה.

 לדעת המטפלים, טכניקת הנשימה מביאה את המתרגל למצב בו התנגדויות והגנות האופייניות להתנהגותו נחלשות, דבר המאפשר העלאת זיכרונות, רגשות ותחושות שנסתרות מ"התודעה המודעת" שלו. לדעתם, השילוב של רגיעה עמוקה, פתיחות של הגוף והרוח וקליטה מוגברת של חמצן מסייע בטיפול בדברים שחוסמים את "הזרימה הטבעית" של הגוף.

  • מסע זה הינו פנימי וחוויתי המאפשר לנו להיפתח ולשים לב למה שעיכב אותנו עד היום.

פתיחת צ'קרת הלב מאפשרת ריפוי במס רבדים : 

  • פתיחת מרחב הלב – היזכרות במהות המקורית של הווייתנו.
  • שחרור חסמים במישור הפיזי- ניקוי רעלים מהכבד והגוף .חיזוק המערכת החיסונית .
  • בקקאו נוירו כימיקלים הגורמים להגברת זרם הדם למוח ,לב ועור.
  • הרגשת רווחה , חוסן נפשי ושחרור מחרדות.
  • צלילות ומיקוד הנשארים עמנו לאורך זמן.
  • מעורר מוטיבציה בריאה ושקט נפשי.
  • השבת אנרגיית חיים .
  • מעורר תשוקה ,שמחה והנאה.
  • חיבור בין התת מודע למודע.
  • חיבור בין הגוף- רגש – תודעה .
  • שחרור רגשי .
  • איזון אנרגטי – חיבור לחוכמת הלב וחוכמת הרוח.
  • חיבור לפעימת הלב של כדור הארץ .
  • שתילת זרעים חדשים של התחדשות.

כל מסע מורכב בהתכוננות רבה לאפשר מפגש עמוק , פנימי ועוצמתי דרך רטט האהבה ,נשימה , התכוננות ותפילה מקודשת .

בכדי להפיק את המירב מהטקס רצוי לא לאכול דברים כבדים יום לפני, לאכול צמחוני ולהימנע מאוכל מעובד ואלכוהול.

באותו היום לא לשתות קפה. להשתדל להיות בצום כשש שעות לפני הטקס, מומלץ שעתיים לפני הטקס לאכול ירק אחד קטן כמו מלפפון או גזר. ( אם חובה אוכל פירות וירקות) 

הסדנה נמשכת כארבע שעות .

בואו באהבה להתחיל שנה אנרגטית חדשה כשמרחב הלב תומך בהווייתכם עם כל נשימה.

מנחת הסדנה : ברלנתי ניקולא עסאף

 פסיכולוגית קלינית מומחית ,עוסקת בפסיכולוגיה רוחנית וטיפולי גוף, נפש ומורה לתודעה.

סיגלית גוסטר: כוהנת אהבה.

 התעברות בבריאה ולידה מחדש

הנשמה שלנו משולה  לטירה העשויה כולה מיהלום יחיד או מבדולח צלול מאוד, ובה חדרים רבים, כשם שבשמים יש היכלים רבים… כיצד לדעתכם ייראה משכן זה, המקום שבו יתענג מלך נבון כל כך, טהור כל כך, מלך רב עוצמה ורב חסד…?"

הטירה מתארת את תהליך התפתחות הנשמה, תוך כדי מעבר בשבעה היכלות, ושבע קרני אור של הבריאה.

עולם הטבע מבוסס על מערכות של שבע: בזמן, יש שבעה ימים בשבוע, ובמרחב, נקודת המרכז יכולה להתפשט לשישה כיוונים מנוגדים: ארבע רוחות העולם, למעלה ולמטה, ונקודת המרכז עצמה שהיא הגרעין שסביבו הכל סובב. מכאן נבין שכל מה שמעבר לשבע, מייצג משמעות על טבעית החורגת מגבולות הגשמיות . כל חומר מוגבל ואינו יכול להתפתח , לשנות צורה לממד נוסף.

שבע מייצג את הרוחניות הבלתי מוגבלת הקיימת בבריאה ובאדם וככזה מבטא את הרוחניות המניעה את החומר.

מספר  7 מבטא מחזוריות ושלימות בטבע..

 7 תווים מוזיקליים ,7 יבשות ,7 צ'קרות , 7 קרני אלוהות, 7 היכלי גן עדן , 7 מדורי גיהנום , 7 רקיעים, 7 היכלות , סיום תהליך שלמות פנימית ,7 ימי התקדשות של הכוהנים לפני כניסה לבהמ"ק, קדושה ונצחיות.

מס' הנשמה הוא שבע.

על כן נתחיל נעלה את התדר הרוחני בחבור אל 7 קרני הבריאה , נעורר אותם ונפעיל אותם בתוכנו. נעבור דרך 7 היכלות שבנשמה , בכל אחד מהם יש חבור ועבודה ספציפית עם חלק נשמה אחר.

נפתח את הלב דרך מפתח החיים , נחנוך את ההיכל השביעי שבתוכנו – בהמ"ק (תודעה).

מדיטציה עוצמתית לתיקון חטא האדם ה1, נחווה לידה מחדש .

ונסיים בהתקדשות שירת כוהנים וזריעת האהבה  דרך אכילת פרי גן העדן.

 ניצור עץ חיים של תודעה אחידה .

הללויה

מנחה : סיגלית גוסטר – כוהנת אהבה.

קהילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סיגלית גוסטר

מי אני?

בראש ובראשונה אני אמא ל -5 בנות מדהימות!
ולא בכדי מציינת אני זאת, הם היו הסיבה, הגורם, המהות האמיתית של נשמתי כשהחלה בדרך של שינוי, אלמלא הן לא יכולתי להיות פה היום. ע"י בחירתן בי כאמא - הן אפשרו לי ללמוד ולהתפתח,לכאוב, להרגיש ולהשתנות.
Digital Workshop
Powered by Simply
envelope-omap-markerphonecopyrightwhatsappbubblecross

Pin It on Pinterest

Share This
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן